You Are Here: Home - ΠΟΛΙΤΙΚΗ - Παπαγεωργόπουλος: Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος- «Στόχος η πολιτική δολοφονία μου»

Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος ασκήθηκε σε βάρος του πρώην δήμαρχου Θεσσαλονίκης, Βασίλη Παπαγεωργόπουλου, για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες.

Παράλληλα, δίωξη ασκήθηκε και εναντίον του πρώην γενικού γραμματέα του δήμου, Μιχάλη Λεμούσια, του πρώην αντιδημάρχου Οικονομικών Μιχάλη Ζορπίδη κι ενός υπαλλήλου - στελέχους των οικονομικών υπηρεσιών.

Η εντολή δόθηκε μετά από έρευνα σε τραπεζικούς λογαριασμούς και σε περιουσιακά στοιχεία των προσώπων που εμπλέκονται στην υπόθεση της υπεξαίρεσης του δήμου Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, σε τραπεζικό λογαριασμό του τέως δημάρχου βρέθηκε χρηματικό ποσό ύψους 1.000.040 ευρώ, ενώ στους λογαριασμούς του Μ. Ζορπίδη και του Μ. Λεμούσια τα ποσά  6 εκατ. και 870.000 ευρώ αντίστοιχα.

«Στόχος η πολιτική δολοφονία μου»

Δείτε μερικά σημεία από τη σημερινή συνέντευξη τύπου του Β. Παπαγεωργόπουλου:

«Στόχος είναι η πολιτική δολοφονία του Παπαγεωργόπουλου, ο επηρεασμός της ελληνικής δικαιοσύνης και η μείωση της ποινής του βασικού ενόχου... Διασύρομαι με διαρροές στον Τύπο ότι δήθεν δεν μπορώ να δικαιολογήσω αυτό το ποσό. Πρόκειται για τα εισοδήματα τα δικά μου και της γυναίκας μου, όλα νόμιμα από μισθούς και συντάξεις, τα τελευταία 12 χρόνια, τα οποία είναι φορολογημένα».

Δήλωση του πρώην αντιδήμαρχου Οικονομικών Μιχάλη Ζορπίδη

«Διαβεβαιώνω ότι όποιο ποσό κινήθηκε ποτέ σε τραπεζικό μου λογαριασμό προέρχεται αμιγώς από την επαγγελματική μου δραστηριότητα. Περιμένω εναγωνίως να κληθώ από τον ορισθέντα ανακριτή, με την ελπίδα ότι θα μάθω κι εγώ, τελευταίος από όλους, ποιο ήταν τελικά το ποσό που θεωρείται δήθεν ύποπτο ή προερχόμενο από εγκληματική δραστηριότητα.»

Δήλωση του Μπουτάρη

«Οι τελευταίες εξελίξεις, μετά την ποινική δίωξη για νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες που διέταξε η εισαγγελία πρωτοδικών με την οποία σχετίζονται άμεσα ο τέως δήμαρχος, ο τέως γενικός γραμματέας και τέως αντιδήμαρχος, προκαλούν προβληματισμό. Η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια της δικαιοσύνης και επομένως δεν επιτρέπει σχολιασμούς. Η δικαιοσύνη οφείλει να κάνει τη δουλειά της και πιστεύουμε ότι την κάνει με απόλυτη υπευθυνότητα.»
thessnews.gr - Designed by SimplexDesign