Πραγματοποιήθηκε σήμερα, στα γραφεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, η παρουσίαση του νέου τουριστικού σήματος αλλά και η ολοκληρωμένη τουριστική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης από τον Πρόεδρο του Οργανισμού και Δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, τον αν. Πρόεδρο και Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Απόστολο Τζιτζικώστα και τον αντιπρόεδρο του Οργανισμού και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, Τέλη Θωμόπουλο.
Το νέο σήμα αποτελείται από μια καρδιά με πολύχρωμες ψηφίδες σε αποχρώσεις κόκκινου, μπλε και κίτρινου και το μήνυμα «Many stories, one heart,». Στόχος του είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας, η αύξηση της επισκεψιμότητας και η άνθηση της τοπικής οικονομίας της Θεσσαλονίκης μέσα από τον τουρισμό.
Η δημιουργία του νέου σήματος έγινε από την κοινοπραξία των εταιρειών Colibri και Brand Εxcel. Κατά την τοποθέτησή του ο πρόεδρος του Οργανισμού Γιάννης Μπουτάρης τόνισε την ανάγκη που υπάρχει να δημιουργηθεί η νέα ταυτότητα της Θεσσαλονίκης για την καλύτερη τουριστική προβολή της περιοχής μας στο εξωτερικό και αναφέρθηκε στην ανάγκη να προβάλλεται η σύγχρονη εικόνα της Θεσσαλονίκης σε συνδυασμό με όλα τα ιστορικά της στοιχεία.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Απόστολος Τζιτζικώστας ανέφερε ότι η Θεσσαλονίκη είναι η πρώτη πόλη στην Ελλάδα που προχωράει στη δημιουργία τουριστικού σήματος και τόνισε την ανάγκη όλα τα μέσα ενημέρωσης και οι φορείς της πόλης και στους δεκατέσσερις δήμους της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης να το αγκαλιάσουν, να το υιοθετήσουν και να το χρησιμοποιούν σε όλες τις εξωστρεφείς δράσεις τους με στόχο να γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο και να καθιερωθεί ως το τουριστικό σήμα της Θεσσαλονίκης.
Ο αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τέλης Θωμόπουλος παρουσίασε τα πρώτα στοιχεία από τις εκθέσεις Τουρκίας και Ισραήλ όπου παραβρέθηκε και τόνισε το γεγονός ότι τα μηνύματα από τις δύο χώρες είναι θετικά για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο και πως η καθιέρωση του νέου σήματος θα βοηθήσει στις δράσεις του Οργανισμού.