You Are Here: Home - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ , ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ - H Γεωργία Γεωργόνη και ο Στέργιος Νένες μιλούν στο thessnews.gr

Λίγες ημέρες πριν τελειώσουν οι παραστάσεις του έργου «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω» στο οποίο πρωταγωνιστούν, οι δυο επιτυχημένοι καλλιτέχνες Γεωργία Γεωργόνη και Στέργιος Νένες μιλούν στο thessnews.gr

Γεωργία Γεωργόνη

-Πείτε μας δυο λόγια για την παράσταση.

Η παράσταση βασίζεται στο βιβλίο του Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα. Ο Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα είναι ένας Ιταλός δάσκαλος που είχε την έμπνευση να συγκεντρώσει τις εκθέσεις των μαθητών του, που είναι παιδία δημοτικού σχολείου και να εκδώσει ένα βιβλίο. Ο Μαρτσέλο Ντ’ Όρτα συνειδητοποίησε ότι οι εκθέσεις ήταν πολύ αστείες, πολύ καυστικές και βρίσκανε το στόχο. Σχολιάζανε τα καθημερινά θέματα που ζούσαν τα παιδία, με ένα πολύ απλό και καίριο τρόπο. Ο τίτλος της παράστασης «Εγώ ελπίζω να τη βολέψω» είναι και ο τίτλος του βιβλίου.

-Πως θα χαρακτηρίζατε το κοινό της Θεσσαλονίκης;

Το κοινό της Θεσσαλονίκης είναι αρκετά εκπαιδευμένο. Η Θεσσαλονίκη φιλοξενεί πολλές παραστάσεις και αυτό κάνει το κοινό να είναι επιλεκτικό.

-Πως νιώθετε για την μεγάλη επιτυχία που σημειώνει το σίριαλ στο οποίο συμμετέχετε;

Είμαι πολύ ευτυχισμένη και πολύ ευχαριστημένη που μου δόθηκε η δυνατότητα του να είμαι σε αυτή την σειρά, γιατί πρόκειται για μια πολύ άρτια δουλεία. Μου έχει δώσει πολλές θετικές εμπειρίες και έχω διδαχτεί πολλά πράγματα από αυτή την δουλεία.

-Νιώθετε τυχερή που αυτή την δύσκολη περίοδο που περνά η τηλεόραση εσείς συμμετέχετε σε τηλεοπτική σειρά.

Σίγουρα είμαι τυχερή που ξέρω ότι έχω μια δουλεία τουλάχιστον για κάποιους μήνες ακόμα, γιατί κάθε μέρα που περνάει ακούω όλο και πιο συχνά για απολύσεις. Από την στιγμή που επέλεξα αυτό το επάγγελμα, γνώριζα ότι δεν θα έχω μια μόνιμη θέση να με περιμένει κάπου. Αλλά, σίγουρα είμαι από τους τυχερούς ακόμα.

Στέργιος Νένες

-Πως είναι οι σχέσεις σας με τους συμπρωταγωνιστές σας;

Με μια πρόταση, είμαστε παρά παρά πολύ καλοί φίλοι.

-Έχετε παίξει σε τηλεοπτικές σειρές, θεατρικές παραστάσεις, καθώς και σε κινηματογραφικές ταινίες. Τι από αυτά σας γεμίζει περισσότερο σαν ηθοποιό;

Με γοητεύουν παρά πολύ και τα τρία. Έχω σκεφτεί πολλές φορές -όπως και οι περισσότεροι πιστεύω που ασχολούμαστε με αυτά τα πράγματα- να ζω στο Χόλιγουντ και να κάνω ταινίες, γιατί είναι μια εξαιρετική διαδικασία. Η τηλεόραση επίσης με γοητεύει παρά πολύ, γιατί έχει δύναμη και είναι στα σπίτια ολονών. Αφίσα τελευταίο το θέατρο επίτηδες, προσπαθώντας να αποφύγω κλισέ. Για τους ηθοποιούς νομίζω ότι δεν υπάρχει πιο ουσιαστική δουλεία από το θέατρο, γιατί στο θέατρο ορίζει ο ηθοποιός το τι συμβαίνει. Αν θα έπρεπε να ζω με ένα από τα τρία, θα διάλεγα το θέατρο.

-Θα θέλατε να επιστρέψετε στην μικρή οθόνη;

Θα ήθελα. Είναι μια εργασία την οποία δεν απορρίπτω. Μπορεί να την εκτιμώ και να την ζυγίζω, αλλά δεν την απορρίπτω σε καμία περίπτωση.

-Πιστεύετε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις παραγωγές στο θέατρο;

Έχει επηρεάσει σίγουρα. Πριν από λίγα χρόνια είχαμε μια υπερπληθώρα παραστάσεων, ενώ τώρα οι παραγωγές έχουν περιοριστεί.

thessnews.gr - Designed by SimplexDesign